Polityka jakości

Zarząd Spółki GASTROMED Sp. z o.o. mając na względzie dobro Pacjenta, zobowiązuje się do świadczenia usług medycznych w sposób profesjonalny, z zastosowaniem najnowszych technologii medycznych i według najlepszych umiejętności personelu.

Celem Spółki jest dążenie do udzielania świadczeń medycznych na wysokim poziomie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi, standardami medycznymi  i oczekiwaniami Pacjentów, zapewniając im, a także personelowi przyjazne oraz bezpieczne warunki pobytu i pracy.

Powyższe cele nadrzędne będą realizowane, w szczególności poprzez:

  • profesjonalną organizację  pracy, która umożliwi właściwe zarządzanie Spółką na każdym poziomie jej działalności leczniczej i biznesowej,
  • poszanowanie godności pacjenta, wzajemny szacunek i partnerstwo w kontaktach z nim,
  • wdrażanie nowych technologii medycznych w diagnozowaniu i leczeniu pacjentów,
  • podnoszenie poziomu satysfakcji pacjentów i personelu, a także dbałość o ich satysfakcję, doskonalenie  działań  organizacyjnych i technicznych dla poprawy oddziaływania na środowisko naturalne oraz środowisko pracy, wpływających na bezpieczeństwo pacjentów i personelu,
  • prowadzenie i doskonalenie działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymaganiami wynikającymi z norm poszczególnych systemów zarządzania,
  • podnoszenie  kwalifikacji  personelu,  wspieranie  wszelkich inicjatyw w zakresie poprawy jakości , bezpieczeństwa informacji, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska,
  • zapobieganie zanieczyszczeniom i osiąganie poprawy w zakresie oddziaływania na środowisko naturalne, obniżanie ilości odpadów oraz racjonalne gospodarowanie zużywanymi surowcami,
  • rozwijanie odpowiedniej kultury i świadomości proekologicznej wśród personelu i pacjentów, zapobieganie wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym, zdarzeniom potencjalnie wypadkowym,
  • uświadamianie i angażowanie personelu w działania na rzecz ochrony środowiska, bezpieczeństwa pracy i informacji,
  • zapewnienie  bezpieczeństwa informacji poprzez zarządzanie ryzykiem, zmianami oraz ciągłością informacji,
  • ochronę systemów przetwarzania informacji przed nieuprawnionym dostępem bądź zniszczeniem,
  • doskonalenie realizowanych procesów gospodarczych w celu spełnienia obowiązujących wymagań prawnych dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa pracy oraz bezpieczeństwa informacji

Realizacja Polityki Jakości odbywa się poprzez utrzymanie i ciągłe doskonalenie zintegrowanego systemu zarządzania jakością, środowiskiem, bhp i bezpieczeństwa informacji, zgodnego z  wymaganiami norm PN-EN ISO 9001:2009 / PN-EN ISO 14001:2005 / PN-N 18001:2004 / PN –ISO/IEC 27001:2014. Zarząd Spółki zaświadcza, że Polityka Jakości jest zrozumiała, wdrożona i utrzymywana we wszystkich obszarach organizacji.

Lublin dnia 07.03.2015 r.

Prezes Spółki

Wit Cezary Danilkiewicz

<script>(function(i,s,o,g,r,a,m){i[‘GoogleAnalyticsObject’]=r;i[r]=i[r]||function(){(i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)})(window,document,’script’,’https://www.google-analytics.com/analytics.js’,’ga’);ga(‘create’, ‘UA-99755100-1’, ‘auto’);ga(‘send’, ‘pageview’);</script>

Polub nas, rekomenduj, udostępniaj znajomym